28 listopada 2022
Replenishment – jak wykorzystać go w firmie
Nowoczesne narzędzie wspierające działalność firmy poprzez usprawnienie organizacji w rozbudowanej sieci magazynów. Umożliwia ono zwiększenie wydajności obrotu towarem, zmniejszając jednocześnie zapotrzebowanie firmy na obsługę i dodatkową analizę stanów magazynowych.
System dbający o to, by Twoja firma efektywnie dysponowała swoimi produktami.
Masz prawo oczekiwać, że dzięki nowoczesnym systemom zapewnisz ciągłość sprzedaży w swojej firmie oraz wyeliminujesz niektóre trudności, takie jak np. długofalowe braki, niedobory czy nadliczbowe zaleganie towaru w magazynach głównych i lokalnych. To zrozumiałe, że chcesz uniknąć niepotrzebnych strat oraz wykorzystać wszystkie możliwości właściwego zarządzania.
Zarządzanie magazynami
Właśnie dlatego zbudowaliśmy Certusoft Replenishment. Jest to nowoczesne narzędzie wspierające działalność firmy poprzez usprawnienie organizacji w rozbudowanej sieci magazynów. Umożliwia ono zwiększenie wydajności obrotu towarem, zmniejszając jednocześnie zapotrzebowanie firmy na obsługę i dodatkową analizę stanów magazynowych. Dzięki niemu zdobywasz pełną kontrolę nad pracą magazynu, posiadasz dokładną wiedzę na temat aktualnych potrzeb oraz znacznie szybciej weryfikujesz ewentualne błędy w procesie przyjmowania i wydawania towaru.
Sieć magazynów w jednym miejscu
Decydując się na Certusoft Replenishment, zyskujesz przede wszystkim wygodne narzędzie do zarządzania siecią magazynów. System umożliwia kontrolę magazynów dzięki ich grupowaniu – z podziałem na centralny, magazyny lokalne i magazyny partnerów biznesowych. Zyskujesz w ten sposób wgląd zarówno w stany magazynowe, jak i ruchy wykonane pomiędzy magazynami. Znacząco ułatwia to procesy aktualizacji zatowarowania i przesunięć międzymagazynowych w poszczególnych miejscach.
System Replenishment pozwoli Ci na:
- automatyczne uzupełnianie braków w sklepach i magazynach,
- zarządzanie towarem w rozbudowanej sieci magazynowej,
- automatyczną aktualizację stanów w magazynie centralnym i każdym innym punkcie sprzedaży,
- zarządzanie towarem w sieci sprzedaży niezależnie dla każdego punktu dystrybucji,
- wsparcie dla mobilnej obsługi magazynu.
Analiza obrotu towarami
System Replenishment jest narzędziem analitycznym, które bierze pod uwagę wiele zmiennych, takich jak sprzedaż, sprzedaż utracona czy bieżące stany magazynowe. Informacje o stanach magazynowych pobierane są automatycznie. Tę funkcję można połączyć również z możliwością pobierania danych z zewnętrznych systemów ERP lub WMS. Zatem wygoda użytkowania związana jest przede wszystkim z:
- aktualizowaniem danych bieżących,
- współpracą z systemami WMS,
- integracją z systemami ERP.
Przesunięcia magazynowe a logistyka
Realizacja przesunięć magazynowych jest możliwa dzięki tworzeniu działań logistycznych. Generowanie zleceń przesunięcia międzymagazynowego jest wynikiem wielu danych. Przede wszystkim tych pochodzących z raportów sprzedaży, wcześniejszych propozycji przesunięć międzymagazynowych, informacji o zapotrzebowaniu lub zaleganiu towarów na magazynach. Wszystkie sesje logistyczne są generowane przez system w sposób klarowny i wyczerpujący, dając Ci pełny obraz sytuacji.
Gwarancja minimum logistycznego
W naszym systemie masz możliwość minimalizacji ryzyka zalegania towaru. Tym samym likwidujesz obciążenie magazynów. Jest to możliwe dzięki grupowaniu poszczególnych towarów oraz zachowaniu minimum logistycznego. Jak to wygląda w praktyce? Produkty mające te same cechy mogą być traktowane przez system jako produkty tego samego rodzaju. W razie potrzeby stany magazynowe są również automatycznie uzupełniane. Takie rozwiązanie wpływa pozytywnie na propozycje przesunięć magazynowych, co optymalizuje płynny zbyt towarów. System w spójny sposób przekazuje Ci informacje o wydajności pracy magazynu oraz skraca czas podczas przyjmowania i wydawania towaru. W oparciu o wszystkie posiadane dane możesz zatem lepiej planować wprowadzanie dynamicznych kampanii sprzedażowych, a to z kolei przekłada się na skuteczniejszy handel.
Replenishment – element systemu ERP. Kontrola magazynów to tylko jeden z możliwych elementów, które oferuje Certusoft ERP. Organizacja magazynów może być dodatkowo wspierana przez aplikacje mobilne na terminale magazynowe oraz system elektronicznego obiegu dokumentów. Przesunięcia międzymagazynowe mogą być tylko częścią innych procesów w Twojej branży. W biznesie opieramy się przecież o wiele filarów, m.in. logistyczny, handlowy, kadrowy czy na współpracy z kontrahentami i franczyzobiorcami. Wszystkie te elementy to jedynie przykłady obszarów, które obsługuje system Certusoft ERP. Proponujemy o wiele więcej. W jednej centralnej aplikacji możesz obsługiwać kilka obszarów swojego biznesu. Tutaj możesz zapoznać się z innymi rozwiązaniami oraz realizacjami u naszych klientów. Jesteśmy pewni, że możesz tylko zyskać.