Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.Polityka prywatności
13 kwietnia 2023
Aplikacja automatycznej obsługi zamówień do dostawców to znaczące przyspieszenie w realizacji sprzedaży.
Spis treści:
Zarządzanie stacjonarnymi punktami sprzedaży lub sklepami online wiąże się z koniecznością stabilnego łańcucha dostaw, zapewniającego płynność zatowarowania i eliminację zjawiska sprzedaży utraconej. W logistyce sieci sprzedaży ten proces wymaga stosownego wsparcia przy pomocy automatycznego planowania zamówień. Jeśli poszukujesz aplikacji, która rozbuduje funkcje głównego systemu handlowego, zapewniając optymalne zatowarowanie stanów magazynowych i punktów sprzedaży, warto dowiedzieć się, jak działa i jakie korzyści w funkcjonowaniu Twojej firmy może zagwarantować moduł automatycznego generowania zamówień od Certusoft. To intuicyjne, nowoczesne narzędzie, którego architektura przeznaczona jest do obsługi sprzedaży bezpośredniej, sieciowej oraz małych i dużych sklepów online. Automatyczna obsługa zamówień i analiza stanów magazynowych to rutynowe zadania modułu, dzięki któremu zyskujesz czas i przestrzeń na inne istotne działania biznesowe.
Decydując się na moduł generowania zamówień do dostawców, zyskujesz przede wszystkim narzędzie usprawniające proces automatycznych zamówień. Aplikacja, posiadając dostęp do danych sprzedażowych i stanów magazynowych, samodzielnie prognozuje terminy kolejnych partii dostaw, uwzględniając równocześnie trendy sprzedażowe oraz ich sezonowość. Dzięki wykorzystaniu danych historycznych moduł kompleksowo przewiduje skalę sprzedaży i na tej podstawie tworzy harmonogram zakupowy i sesje logistyczne.
Co ważne, w systemie widoczne są również ceny netto i brutto zamawianych towarów, a także informacje o zrealizowanych i niezrealizowanych zamówieniach. Funkcje te znacząco usprawniają pracę zespołu pracowników odpowiedzialnych za obsługę oraz zapewniają dostawcom zamówień dokładną, przejrzystą dokumentację. Dzięki monitorowaniu ruchów magazynowych system na bieżąco informuje o dostępnych zasobach, stanach minimalnych, tworzy prognozowane zamówienia i niweluje zjawisko zalegania towarów w magazynach. Automatyczna kontrola podwyższa również poziom dostępności towarów dzięki terminowym dostawom nowych partii produktów do punktów sprzedaży, zgodnie ze zleconymi zamówieniami. Tym samym zaopatrywane sklepy wyróżniają się wysokim progiem dostępności towarów, a to przekłada się na globalną płynność sprzedaży i wyprzedzenie konkurencji w zakresie odpowiedzi na rynkowe potrzeby konsumentów.
Prowadząc sprzedaż stacjonarną, a także sklepów online, korzystanie z narzędzi usprawniających proces transakcji i zatowarowania sprzyja gwarancji zachowania procedur, płynności dostaw oraz podnoszeniu zysków. Ponadto oprogramowanie od Certusoft umożliwia sprawne zarządzanie każdą gałęzią biznesu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach dobrze skonfigurowanego oprogramowania dla firm, skontaktuj się z nami. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania i wątpliwości oraz porozmawiamy o najlepszych rozwiązaniach dla Twojej branży. Dzięki modułom dostępnym w Certusoft, możesz indywidualnie dopasować narzędzia pracy do profilu przedsiębiorstwa i jego biznesowych potrzeb. Tworząc centralny system zarządzania, możesz modyfikować jego specyfikację na podstawie wybranych kryteriów i rozszerzać go o nowe funkcje. W ten sposób z jednego panelu obsługujesz wiele sektorów działalności. Łącząc system sprzedaży z modułem obsługi zamówień, zyskujesz przede wszystkim wygodę pracy i znaczne przyspieszenie w realizacji celów biznesowych. Zespół danych zawartych w jednej aplikacji pozwala na pełną przejrzystość informacji oraz znacząco niweluje ryzyko popełnienia błędów formalnych i finansowych, niekorzystnie wpływających na renomę reprezentowanej marki.