13 kwietnia 2023

Realizuj sprzedaż szybciej i bez strat

Aplikacja automatycznej obsługi zamówień do dostawców to znaczące przyspieszenie w realizacji sprzedaży.

3 min. czytania
Realizuj sprzedaż szybciej i bez strat

Spis treści:

  1. Wsparcie systemu sprzedaży
  2. Automatyczne zamówienia do dostawców
  3. Dopasuj system do swoich potrzeb
  4. Moduł obsługi zamówień

Wsparcie systemu sprzedaży

Zarządzanie stacjonarnymi punktami sprzedaży lub sklepami online wiąże się z koniecznością stabilnego łańcucha dostaw, zapewniającego płynność zatowarowania i eliminację zjawiska sprzedaży utraconej. W logistyce sieci sprzedaży ten proces wymaga stosownego wsparcia przy pomocy automatycznego planowania zamówień. Jeśli poszukujesz aplikacji, która rozbuduje funkcje głównego systemu handlowego, zapewniając optymalne zatowarowanie stanów magazynowych i punktów sprzedaży, warto dowiedzieć się, jak działa i jakie korzyści w funkcjonowaniu Twojej firmy może zagwarantować moduł automatycznego generowania zamówień od Certusoft. To intuicyjne, nowoczesne narzędzie, którego architektura przeznaczona jest do obsługi sprzedaży bezpośredniej, sieciowej oraz małych i dużych sklepów online. Automatyczna obsługa zamówień i analiza stanów magazynowych to rutynowe zadania modułu, dzięki któremu zyskujesz czas i przestrzeń na inne istotne działania biznesowe.

Automatyczne zamówienia do dostawców

Decydując się na moduł generowania zamówień do dostawców, zyskujesz przede wszystkim narzędzie usprawniające proces automatycznych zamówień. Aplikacja, posiadając dostęp do danych sprzedażowych i stanów magazynowych, samodzielnie prognozuje terminy kolejnych partii dostaw, uwzględniając równocześnie trendy sprzedażowe oraz ich sezonowość. Dzięki wykorzystaniu danych historycznych moduł kompleksowo przewiduje skalę sprzedaży i na tej podstawie tworzy harmonogram zakupowy i sesje logistyczne.

💡
Kluczowym czynnikiem skracającym czas obsługi zamówień jest również możliwość ustawienia cyklicznych dyspozycji dla dostawców, określając w specyfikacji zamówień poszczególne oddziały do zaopatrzenia, terminy dostaw oraz dane ilościowe dotyczące artykułów.

Co ważne, w systemie widoczne są również ceny netto i brutto zamawianych towarów, a także informacje o zrealizowanych i niezrealizowanych zamówieniach. Funkcje te znacząco usprawniają pracę zespołu pracowników odpowiedzialnych za obsługę oraz zapewniają dostawcom zamówień dokładną, przejrzystą dokumentację. Dzięki monitorowaniu ruchów magazynowych system na bieżąco informuje o dostępnych zasobach, stanach minimalnych, tworzy prognozowane zamówienia i niweluje zjawisko zalegania towarów w magazynach. Automatyczna kontrola podwyższa również poziom dostępności towarów dzięki terminowym dostawom nowych partii produktów do punktów sprzedaży, zgodnie ze zleconymi zamówieniami. Tym samym zaopatrywane sklepy wyróżniają się wysokim progiem dostępności towarów, a to przekłada się na globalną płynność sprzedaży i wyprzedzenie konkurencji w zakresie odpowiedzi na rynkowe potrzeby konsumentów.

Dopasuj system do swoich potrzeb

Prowadząc sprzedaż stacjonarną, a także sklepów online, korzystanie z narzędzi usprawniających proces transakcji i zatowarowania sprzyja gwarancji zachowania procedur, płynności dostaw oraz podnoszeniu zysków. Ponadto oprogramowanie od Certusoft umożliwia sprawne zarządzanie każdą gałęzią biznesu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach dobrze skonfigurowanego oprogramowania dla firm, skontaktuj się z nami. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania i wątpliwości oraz porozmawiamy o najlepszych rozwiązaniach dla Twojej branży. Dzięki modułom dostępnym w Certusoft, możesz indywidualnie dopasować narzędzia pracy do profilu przedsiębiorstwa i jego biznesowych potrzeb. Tworząc centralny system zarządzania, możesz modyfikować jego specyfikację na podstawie wybranych kryteriów i rozszerzać go o nowe funkcje. W ten sposób z jednego panelu obsługujesz wiele sektorów działalności. Łącząc system sprzedaży z modułem obsługi zamówień, zyskujesz przede wszystkim wygodę pracy i znaczne przyspieszenie w realizacji celów biznesowych. Zespół danych zawartych w jednej aplikacji pozwala na pełną przejrzystość informacji oraz znacząco niweluje ryzyko popełnienia błędów formalnych i finansowych, niekorzystnie wpływających na renomę reprezentowanej marki.

Moduł obsługi zamówień:

  • zapewnia wygodny przesył informacji produktowych,
  • gwarantuje optymalne zatowarowanie punktów sprzedaży,
  • ułatwia planowanie harmonogramu dostaw w oparciu o dane stanów magazynowych,
  • usprawnia i podnosi poziom obsługi klienta.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Masz pytania dotyczące systemów informatycznych lub chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o sposobach usprawniania pracy w firmie i podnoszenia sprzedaży? Skontaktuj się z nami i skorzystaj z bezpłatnej porady i doradztwa!

kontakt