Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.Polityka prywatności
25 września 2023
Zależy Ci na dopasowanym do Twojej branży systemie obsługi reklamacji? Sprawdź najlepsze funkcje usprawniające proces reklamacji w Twojej firmie.
Spis treści:
Prowadzisz sprzedaż e-commerce i poszukujesz dobrego systemu obsługi reklamacji? Chcesz przyspieszyć pracę e-sklepu, umożliwiając szybką obsługę reklamacji online? Nic prostszego! Połącz aplikację do rozpatrywania reklamacji z innymi modułami informatycznymi swojej firmy. Jest to możliwe dzięki personalizowanemu systemowi automatyzacji reklamacji od Certusoft, który z powodzeniem integruje się z większością systemów ERP i umożliwia dostosowanie systemu reklamacji do działającego już w firmie rozwiązania informatycznego. Pracując w internetowym systemie obsługi klienta, obniżasz całkowity koszt systemu rozpatrywania reklamacji w porównaniu do ręcznej obsługi reklamacji. Zmniejszasz również zaangażowanie pracowników, zyskując jednocześnie automatycznie wykonane zadania w sprawnym systemie obsługi i szybką obsługę klienta, co korzystnie wpływa na wizerunek Twojej firmy. Działając w dopasowanym systemie reklamacji, niwelujesz błędy, które mogłyby się pojawić przy dużej ilości rozpatrywania reklamacji ręcznie przez pracowników. Dzięki temu czas pracownika może być wykorzystany do innych, znaczących celów w rozwoju biznesu.
Dzięki temu zyskujemy pełen wgląd w system rejestracji zgłoszeń, a także generujemy automatyczne powiadomienia o decyzji pozytywnej lub odmownej bezpośrednio do klientów. Oprogramowanie do obsługi reklamacji skraca czas oczekiwania na odpowiedź, a tym samym na końcowe zadowolenie klienta. Organizacja procesu obsługi reklamacji w elastycznym systemie informatycznym wpływa na uproszczenie obsługi reklamacji i niezgodności, wpływając pozytywnie na podwyższenie standardów w realizacji zleceń reklamacyjnych.
Klient, odwiedzając sklep internetowy, zwraca uwagę na aspekt gwarancji zwrotu środków lub wymiany w przypadku, gdy produkt nie spełni jego oczekiwań. Ważna jest zatem nie tylko cena, ale również jakość obsługi, co w przypadku niezgodności towaru z umową ma ogromne znaczenie. Współczesny konsument docenia e-sklepy za obsługę płatności online i sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji. Elementy procesu reklamacji muszą więc być spójne z polityką firmy i przewidywać różne scenariusze obsługi reklamacji w odniesieniu do konkretnych powodów zgłoszenia reklamacyjnego. Zgłoszenie reklamacji w systemie odbywa się za pomocą prostego formularza, klient na bieżąco jest informowany o zmianie statusu wniosku online, a cała obsługa zlecenia reklamacyjnego zostaje skrócona do minimum. Dzięki automatyzacji procesu klient otrzymuje zaktualizowane, automatyczne powiadomienia o decyzji i etapie prowadzonych działań. Przyspieszenie obsługi reklamacji znacząco wpływa na uzyskanie zaufania klienta i szansę odwiedzenia Twojego e-sklepu ponownie.
Obsługa reklamacji towarów najczęściej nie należy do najprzyjemniejszych elementów obsługi klienta. Często wiąże się z nieprzyjemną presją klientów oczekujących jak najszybszej odpowiedzi ze strony e-sklepu i wzajemną wymianą korespondencji e-mail. Aby zniwelować takie sytuacje, warto uruchomić narzędzia reklamacyjne, które będą realnym wsparciem procesu obsługi reklamacji i usprawnią procesy związane z zarządzaniem dokumentacją, zbieraniem feedbacku od klientów oraz zapewnią automatyczne tworzenie protokołów z przeprowadzonych transakcji.
Firma Certusoft, jako dostawca systemu do obsługi reklamacji, dokłada starań, by skalowalny system do obsługi reklamacji nie zawiódł oczekiwań inwestora. Jeśli stoisz przed wyborem systemu reklamacji, możesz uzyskać u nas pomoc i doradztwo w zakresie konfiguracji programu do reklamacji i obsługi klienta w swojej firmie, a także zapytać o inne moduły dostępne w naszej ofercie. Jesteśmy przekonani, że korzystanie z profilowanego pod daną branżę systemu będzie niezawodnym narzędziem w procesie realizacji reklamacji i innych zagadnień związanych z prowadzeniem firmy. System zarządzania procesami w firmie nada nowej jakości w prowadzeniu działań biznesowych. Lata doświadczeń w tworzeniu oprogramowania dla firm utwierdzają nas w przekonaniu, że wybór profesjonalnych systemów informatycznych do zarządzania procesami biznesowymi wyznacza nowy kierunek dla wielu aspektów działalności firmy. Nasi klienci, dotychczas korzystający z pomocy systemu do obsługi reklamacji, zgodnie przyznają, że funkcje naszego oprogramowania znacznie zmieniły jakość ich pracy i podniosły efektywność działań pracowników.
Moduł obsługi reklamacji korzysta z ogólnej bazy danych, którą zarządza Twoja firma. Możesz bez problemu tworzyć raporty i wpłynąć na usprawnienie procesu obsługi zgłoszeń serwisowych i reklamacji. Automatyzacja procesu obsługi klienta to wygodne zarządzanie obsługą klienta z głównego panelu systemu, w łączności z innymi modułami skonfigurowanymi z systemem ERP. Z łatwością możesz przyjmować i realizować zgłoszenia serwisowe, otrzymywane w przejrzystych formularzach i usprawnić proces udzielania na nie odpowiedzi. Funkcje systemu obsługi reklamacji od Certusoft są intuicyjne i posiadają wszystkie cechy, którymi powinien wyróżniać się dobry system obsługi reklamacji. Dokładny system rejestracji zgłoszeń umożliwia generowanie szybkich odpowiedzi reklamacyjnych i serwisowych. Program do rejestracji reklamacji zapewni Twojej firmie niezakłócony obieg informacji i profesjonalną obsługę klienta.