System obsługi reklamacji
Celem projektu było przygotowanie i wdrożenie nowoczesnego rozwiązania do centralnego elektronicznego procesu obsługi reklamacji dostępnego we wszystkich sklepach firmy WRI.
System do obsługi reklamacji pozwala na zautomatyzowanie procesu reklamacyjnego. Nowoczesne oprogramowanie pozwala przeprowadzać cały proces w formie elektronicznej. Do tego zdejmuje z pracowników obowiązek analizy powiązań dokumentacji, towarów i klientów reklamujących towar lub usługę. Ma to szczególne znaczenie w przypadku relacji między przedsiębiorcami i dużym obrotem towarami
Celem projektu było przygotowanie i wdrożenie nowoczesnego rozwiązania do centralnego elektronicznego procesu obsługi reklamacji dostępnego we wszystkich sklepach firmy WRI.
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji
Masz pytania dotyczące systemów informatycznych lub chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o sposobach usprawniania pracy w firmie i podnoszenia sprzedaży? Skontaktuj się z nami i skorzystaj z bezpłatnej porady i doradztwa!