Oprogramowanie dla sieci franczyzowej

Nowoczesna sieć franczyzowa to zintegrowany system informatyczny. Przenieś swoje know-how na nowoczesne rozwiązania IT i szybko rozwijaj sieć sprzedaży. Kontrola wszystkich procesów biznesowych od zatowarowania magazynu po sprzedaż internetową dla wszystkich franczyzobiorców.

Oprogramowanie Certusoft to najlepszy system informatyczny dla sieci franczyzowej. Zestaw modułów tworzących spójne środowisko pozwala na organizowanie i kontrolowanie całej sieci sprzedaży i współpracy w ramach jednego narzędzia informatycznego.

  • Pełne dostosowanie oprogramowania do know-how firmy i modelu sieci franczyzowej
  • Centralna baza danych zapewniająca wysoką wydajność i aktualność informacji
  • Elektroniczny system obiegu dokumentów między franczyzodawcą i franczyzobiorcą
  • Możliwość zarządzania informacją o produktach na poziomie centrali i punktów sprzedaży
  • Dedykowany sklep internetowy dla franczyzobiorców
  • Obsługa rozproszonego łańcucha dostaw w tym dropshippingu
  • Oprogramowanie w formie usługi dzięki hostingowi aplikacji w chmurze

Oprogramowanie dostosowane do modelu sieci franczyzowej

Dostarczamy oprogramowanie w pełni dostosowane do potrzeb modelu działalności. Zapewniamy możliwość pełnego dostosowania ustawień oprogramowania zgodnie z przyjętym modelem biznesowym sieci franczyzowej i dystrybucyjnej.

Elastyczność naszych rozwiązań i podążanie za trendami, które pozwala w każdej chwili rozbudować oprogramowanie o nowe funkcjonalności. Zmiana procesu biznesowego czy rozbudowanie programu o kolejny moduł jest dostępna natychmiast dla wszystkich użytkowników systemu, od centrali franczyzodawcy po punkty sprzedaży i magazyny franczyzobiorców.

Wsparcie e-commerce w sieci franczyzowej

Sklepy internetowe mogą być uruchamiane w momencie przyłączania kolejnego partnera do sieci. Obsługa sprzedaży stacjonarnej, sprzedaży online przez własny sklep internetowy, czy z wykorzystaniem zewnętrznych marketplace, odbywa się w ramach jednego dobrze przemyślanego i elastycznego systemu.

Dedykowane sklepy internetowe dla partnerów franczyzowych mogą działać jako niezależne kanały sprzedaży lub być częścią portalu franczyzodawcy.

Franczyzobiorcy mają możliwość prowadzenia sprzedaży według własnego planu, planu całej sieci lub w modelu mieszanym. Każdy ze scenariuszy jest obsługiwany w systemie informatycznym dla franczyz od Certusoft.

System informatyczny dla sieci franczyzowej magazynów

Niezależnie jak mocno rozbudowana jest sieć magazynów sieci franczyzowej nasze oprogramowanie pozwala dbać o zatowarowanie i sprawną logistykę. Oprogramowanie do wsparcia systemu magazynowego pozwala organizować sesje logistyczne, przesunięcia między magazynami centralnymi a magazynami lokalnymi. Proces może być obsługiwany ręcznie przez pracowników, półautomatycznie lub w pełni zautomatyzowany. W każdym przypadku możliwa jest integracja z analizą sprzedaży na poziomie całej sieci lub poszczególnych punktów sprzedaży.

Operacje magazynowe w sieci franczyzowej to proces, który wspiera dodatkowo mobilna aplikacja magazynowa na urządzenia mobilne. To nie tylko dodatkowe ułatwienie dla pracowników w obsłudze magazynu czy bezpośredniej sprzedaży. To tak samo szybki dostęp do informacji o towarach dla klientów sklepów.

  • Informacja o dostępności produktów w magazynie partnera i magazynie centralnym
  • Aplikacja magazynowa na telefony komórkowe z informacją o stanie produktu

Dostęp do informacji o stanach magazynowych w każdym punkcie sprzedaży i w magazynie centralnym może prowadzić sprawną dystrybucję. Podgląd stanów magazynowych w magazynie centralnym może być wykorzystany przez franczyzobiorcę na potrzeby zamówień i informacji o dostępności towaru na stronie sklepu internetowego.

Zarządzanie produktami w sieci franczyzowej  

Zadbaj o dynamiczny rozwój swojej sieci sprzedaży dzięki systemowi PIM dla sieci franczyzowej. Centralna baza danych o produktach to katalog, który pozwala na zarządzanie wszelkimi informacjami niezależnie od branży w jakiej ma działać sieć franczyzowa.

Nasze oprogramowanie obsługuje kilka możliwych scenariuszy synchronizacji informacji między centralną bazą a katalogami franczyzobiorców. Niezależnie jaki model dystrybucji informacji produktowych wybierze Twoja firma, każdy z nich przeniesiemy na nasz system informatyczny.

  • Centralny katalog produktów dla całej sieci franczyzobiorców
  • Indywidualne katalogi produktów dla franczyzobiorców
  • Katalogi franczyzobiorców z synchronizacją informacji dla towarów sprzedawanych w całej sieci
  • Synchronizacja najnowszych informacji o produkcje
  • Synchronizacja stanów magazynowych
  • Synchronizacja dokumentacji technicznej
  • Zarządzanie cenami produktów na poziomie centrali i punktów sprzedaży

Zarządzanie katalogiem milionów produktów

Twoja współpraca z partnerami biznesowymi może rozwijać się bez przeszkód. System do zarządzania informacją o produkcie dla sieci franczyzowej to możliwość panowania nad kilkoma milionami produktów, w każdym czasie. Bez obaw o spowolnienie działania aplikacji w przypadku rozległej sieci sprzedaży. Niezależnie w jakiej branży działa Twoja sieć franczyzowa i dystrybucyjna.

  • Katalog produktów dla branży FMCG
  • Katalog produktów dla branży spożywczej
  • Katalog produktów dla branży elektrotechnicznej
  • Katalog produktów dla branży wydawniczej
  • Katalog produktów dla dedykowanych sklepów internetowych
  • Katalog produktów dla zewnętrznych marketplace

Rabaty i prowizje w sieci franczyzowej

Nasze rozwiązanie pozwala przenieść zasady współpracy na system informatyczny dla franczyz. Zawiera się w tym również analiza i pogląd przewidywanej wysokość rabatów.  Franczyzobiorca może kontrolować czy został osiągnięty próg sprzedaży lub zakupów, jaka istnieje różnica, którą należy osiągnąć by np. wejść na wyższy poziom rabatu lub prowizji. W celu rozliczenia umowy system automatycznie generuje dokumenty rozliczeniowe dla odpowiedniego okresu umowy handlowej.

Rozwój sieci franczyzowej bez ograniczeń

Postaw na system w chmurze. Dzięki temu Twój biznes otrzymuje praktycznie nieograniczone i szybkie skalowanie. Nasze oprogramowanie pozwala na rozpoczęcie współpracy z kolejnym franczyzobiorcą czy dystrybutorem w bardzo krótkim czasie. Szybkie uruchomienie dotyczy zarówno systemu do prowadzenia sprzedaży i magazynu jak również uruchomienie portalu do sprzedaży B2B lub sklepu internetowego dla klientów indywidualnych, który działa w ramach portalu franczyzodawcy.

Zalety nowoczesnego oprogramowania dla sieci franczyzowej

  • Pełne dostosowanie programowania do modelu współpracy, przyjętych założeń technicznych i biznesowych oraz know how przekazywanego franczyzobiorcom.
  • Elektroniczny obieg dokumentacji w ramach procesów wewnętrznych i zewnętrznych bez konieczności wykorzystywania dodatkowego oprogramowania czy ręcznej synchronizacji.
  • Wsparcie dla rozbudowanej sieci magazynów centralnych i magazynów lokalnych wraz z możliwością obsługi przez aplikację mobilną do obsługi magazynu.
  • Obsługa współpracy krajowej i międzynarodowej, tak w przypadku franczyzobiorców jak i międzynarodowej sprzedaży w internecie.
  • Wsparcie codziennej działalności i ciągłe wsparcie procesu podejmowania kluczowych decyzji biznesowych o charakterze strategicznym dotyczących działalności całej sieci sprzedaży.