Nowoczesna sieć franczyzowa to zintegrowany system informatyczny. Przenieś swoje know-how na nowoczesne rozwiązania IT i szybko rozwijaj sieć sprzedaży. Kontrola wszystkich procesów biznesowych od zatowarowania magazynu po sprzedaż internetową dla wszystkich franczyzobiorców.
Oprogramowanie Certusoft to najlepszy system informatyczny dla sieci franczyzowej. Zestaw modułów tworzących spójne środowisko pozwala na organizowanie i kontrolowanie całej sieci sprzedaży i współpracy w ramach jednego narzędzia informatycznego.
Dostarczamy oprogramowanie w pełni dostosowane do potrzeb modelu działalności. Zapewniamy możliwość pełnego dostosowania ustawień oprogramowania zgodnie z przyjętym modelem biznesowym sieci franczyzowej i dystrybucyjnej.
Elastyczność naszych rozwiązań i podążanie za trendami, które pozwala w każdej chwili rozbudować oprogramowanie o nowe funkcjonalności. Zmiana procesu biznesowego czy rozbudowanie programu o kolejny moduł jest dostępna natychmiast dla wszystkich użytkowników systemu, od centrali franczyzodawcy po punkty sprzedaży i magazyny franczyzobiorców.
Sklepy internetowe mogą być uruchamiane w momencie przyłączania kolejnego partnera do sieci. Obsługa sprzedaży stacjonarnej, sprzedaży online przez własny sklep internetowy, czy z wykorzystaniem zewnętrznych marketplace, odbywa się w ramach jednego dobrze przemyślanego i elastycznego systemu.
Dedykowane sklepy internetowe dla partnerów franczyzowych mogą działać jako niezależne kanały sprzedaży lub być częścią portalu franczyzodawcy.
Franczyzobiorcy mają możliwość prowadzenia sprzedaży według własnego planu, planu całej sieci lub w modelu mieszanym. Każdy ze scenariuszy jest obsługiwany w systemie informatycznym dla franczyz od Certusoft.
Niezależnie jak mocno rozbudowana jest sieć magazynów sieci franczyzowej nasze oprogramowanie pozwala dbać o zatowarowanie i sprawną logistykę. Oprogramowanie do wsparcia systemu magazynowego pozwala organizować sesje logistyczne, przesunięcia między magazynami centralnymi a magazynami lokalnymi. Proces może być obsługiwany ręcznie przez pracowników, półautomatycznie lub w pełni zautomatyzowany. W każdym przypadku możliwa jest integracja z analizą sprzedaży na poziomie całej sieci lub poszczególnych punktów sprzedaży.
Operacje magazynowe w sieci franczyzowej to proces, który wspiera dodatkowo mobilna aplikacja magazynowa na urządzenia mobilne. To nie tylko dodatkowe ułatwienie dla pracowników w obsłudze magazynu czy bezpośredniej sprzedaży. To tak samo szybki dostęp do informacji o towarach dla klientów sklepów.
Dostęp do informacji o stanach magazynowych w każdym punkcie sprzedaży i w magazynie centralnym może prowadzić sprawną dystrybucję. Podgląd stanów magazynowych w magazynie centralnym może być wykorzystany przez franczyzobiorcę na potrzeby zamówień i informacji o dostępności towaru na stronie sklepu internetowego.
Zadbaj o dynamiczny rozwój swojej sieci sprzedaży dzięki systemowi PIM dla sieci franczyzowej. Centralna baza danych o produktach to katalog, który pozwala na zarządzanie wszelkimi informacjami niezależnie od branży w jakiej ma działać sieć franczyzowa.
Nasze oprogramowanie obsługuje kilka możliwych scenariuszy synchronizacji informacji między centralną bazą a katalogami franczyzobiorców. Niezależnie jaki model dystrybucji informacji produktowych wybierze Twoja firma, każdy z nich przeniesiemy na nasz system informatyczny.
Twoja współpraca z partnerami biznesowymi może rozwijać się bez przeszkód. System do zarządzania informacją o produkcie dla sieci franczyzowej to możliwość panowania nad kilkoma milionami produktów, w każdym czasie. Bez obaw o spowolnienie działania aplikacji w przypadku rozległej sieci sprzedaży. Niezależnie w jakiej branży działa Twoja sieć franczyzowa i dystrybucyjna.
Nasze rozwiązanie pozwala przenieść zasady współpracy na system informatyczny dla franczyz. Zawiera się w tym również analiza i pogląd przewidywanej wysokość rabatów. Franczyzobiorca może kontrolować czy został osiągnięty próg sprzedaży lub zakupów, jaka istnieje różnica, którą należy osiągnąć by np. wejść na wyższy poziom rabatu lub prowizji. W celu rozliczenia umowy system automatycznie generuje dokumenty rozliczeniowe dla odpowiedniego okresu umowy handlowej.
Postaw na system w chmurze. Dzięki temu Twój biznes otrzymuje praktycznie nieograniczone i szybkie skalowanie. Nasze oprogramowanie pozwala na rozpoczęcie współpracy z kolejnym franczyzobiorcą czy dystrybutorem w bardzo krótkim czasie. Szybkie uruchomienie dotyczy zarówno systemu do prowadzenia sprzedaży i magazynu jak również uruchomienie portalu do sprzedaży B2B lub sklepu internetowego dla klientów indywidualnych, który działa w ramach portalu franczyzodawcy.
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji
Masz pytania dotyczące systemów informatycznych lub chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o sposobach usprawniania pracy w firmie i podnoszenia sprzedaży? Skontaktuj się z nami i skorzystaj z bezpłatnej porady i doradztwa!