Programy lojalnościowe dla handlu B2B

Programy lojalnościowe dla handlu B2B

Dla kogo:
Lobo

Rodzaj działań:
Program lojalnościowy

Zażyłe relacje biznesowe zawsze są priorytetem. Nie inaczej jest w przypadku Grupy Lobo i jej partnerów biznesowych. Jako zespół Certusoft cieszymy się, że mogliśmy pomóc w ich tworzeniu i zacieśnianiu. Na potrzeby tego wdrożenia powstał moduł do zarządzania programami lojalnościowymi.

Kluczowe potrzeby programów lojalnościowych B2B

  • Zarządzanie wieloma programami lojalnościowymi w jednym programie.
  • Zarządzanie uczestnikami i grupami docelowymi programów lojalnościowych.
  • Możliwość zarządzania produktami dostępnymi w ramach programu lojalnościowego.
  • Mechanizm przyznawania punktów lojalnościowych za zakupy.
  • Możliwość przygotowania promocji cenowych za punkty lojalnościowe.
  • Tworzenie programów lojalnościowych z nagrodami.
  • Integracja ze sklepem e-commerce dla klientów B2B.
  • Automatyczne przydzielanie benefitów .
  • Integracja programów lojalnościowych z systemem sprzedaży i całym systemem ERP.

Program do wygodnego zarządzania programem lojalnościowym

Pracownicy Grupy Lobo swobodnie tworzą programy lojalnościowe, które są zróżnicowane pod względem charakteru (promocje cenowe, promocje z nagrodami), czasu obowiązywania programu czy grupą docelową, do jakiej jest kierowany.

Program do programów lojalnościowych pozwala na konfiguruję listy produktów powiązanych z danym programem lojalnościowym. Produkty mogą kumulować i realizować punkty zebrane w programie lojalnościowym. System do programów lojalnościowych ma wiele możliwości dzięki czemu można pomijać produkty nisko marżowe a premiować nisko rotujące czy definiować progi ilościowe produktów aktywujących promocje.

Program lojalnościowy to część nowoczesnego e-commerce

Każdy z klientów biznesowych robiący zakupy na stronie portalu B2B Lobo korzysta z dedykowanego konta. Może przystępować do programów dla niego dostępnych, kontrolować stan swojego konta lojalnościowego, zapoznać się z historią wykorzystania programu lojalnościowego.

Klient robiący zakupy w sklepie e-commerce, za zakupy produktów objętych programem, otrzymuje punkty lojalnościowe. Po zebraniu określonej programem liczby punktów, zgromadzeniu budżetu, może go wykorzystać np. na kolejne zakupy.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Masz pytania dotyczące systemów informatycznych lub chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o sposobach usprawniania pracy w firmie i podnoszenia sprzedaży? Skontaktuj się z nami i skorzystaj z bezpłatnej porady i doradztwa!

kontakt