Programy lojalnościowe

Nagradzaj swoich klientów spersonalizowanymi zachętami i doświadczeniami, które najlepiej odzwierciedlają ich interakcje z Twoją marką. Rozwiązanie Certusoft to program lojalnościowy szyty zawsze na miarę potrzeb firmy i klientów.

Zwiększ utrzymanie klientów i ich zaufanie dzięki programom lojalnościowym. Nagradzaj swoich klientów spersonalizowanymi zachętami i doświadczeniami, które najlepiej odzwierciedlają ich interakcje z Twoją marką. Rozwiązanie Certusoft to program lojalnościowy zawsze szyty na miarę potrzeb firmy i klientów.

Twórz najbardziej wydajne i spersonalizowane kampanie lojalnościowe

Dzięki naszemu rozwiązaniu synchronizujesz wszystkie dane w czasie rzeczywistym, aby spersonalizować swoje promocje i zwiększyć wydajność. Promocje oparte na danych to pewność i niezawodność na poziomie systemu ERP i wypełnienie potrzeb marketingowych firmy.

Pojedynczy interfejs użytkownika

W module zarządzania kampaniami marketerzy mogą tworzyć zaawansowane promocje i programy lojalnościowy bez konieczności angażowania programistów. Wszystko w jednym interfejsie dostępnym przez przeglądarkę internetową i zawsze z aktualnymi danymi. Przygotowane promocje i programy lojalnościowe są dostępne wtedy, kiedy potrzeba, jednym kliknięciem lub zgodnie z ustalonym harmonogramem.

Natywne w chmurze i rozszerzalne

System ERP od Certusoft jest nieskończenie skalowalny. Łączysz dane swoich klientów, integrujesz się z dowolnymi stronami trzecimi, optymalizuj na bieżąco wszystkie promocje i programy lojalnościowe. Nasz zespół pomoże zaspokoić wszystkie potrzeby biznesowe w gospodarce 4.0. To coś więcej niż promocje i programy lojalnościowe. To cały ekosystem dla Twojej firmy.

Z rozwiązaniem Certusoft każda promocja jest możliwa

Długotrwała lojalność wobec marki to jeden z celów działalności. Cechy programu lojalnościowego powinny to oddawać. Przywiązuj klientów do siebie poprzez ustalanie spersonalizowanych nagród, które wzrastają z każdym poziomem lojalności.

Buduj programy oparte na członkostwie, punktach lub kluczowych wskaźnikach efektywności (KPI). Oferuj przy tym klientom dowolny rodzaj prezentu, korzyści lub nagrody rzeczowej, które są dopasowane do swojego modelu biznesowego i wizji kampanii. Twórz znaczące i wydajne interakcje dla długotrwałych relacji.

Zwiększ wartość życiową klienta (CLV)

Konsekwentne spełnianie oczekiwań, może sprawić, że reputacja Twojej marki będzie cechować się jakością i zaufaniem, które są ważnymi czynnikami w tworzeniu relacji z klientami. Buduj spersonalizowane i znaczące promocje oraz programy, które pomogą zbudować lojalność klientów. Prowadź programy lojalnościowe, które naprawdę przynoszą korzyści Twoim celom biznesowym. Twórz spersonalizowane kampanie lojalnościowe i dostarczaj klientom unikalnych doświadczeń. Program lojalnościowy Certusoft to rozwiązanie, które z powodzeniem sprawdzi się w segmencie B2B, jak również będzie wydajnym programem lojalnościowym B2C.

Marketing lojalnościowy

Programy lojalnościowe swoją popularność zawdzięczają sprzedaży konsumenckiej, branży podróżniczej i kartom do zbierania punktów lojalnościowych wymienianych potem na nagrody. Osoby, które są konsumentami, są również przedsiębiorcami. Ich prywatne przyzwyczajania i oczekiwania doświadczeń zakupowych zostają przenoszone na grunt biznesu.

Fizyczne karty lojalnościowe zostały zastąpione aplikacjami i kontami na portalach sprzedażowych. Wszystko to składa się na fakt, że programy lojalnościowe coraz częściej odgrywają rolę w relacjach między przedsiębiorcami. Konkurencja o klientów skłania firmy do szukania nowych dróg w tym zapewniania dodatkowych korzyści swoim klientom.

Ręczne sterowanie w biznesie odeszło do lamusa. Bez sprawnego systemu ERP oddającego procesy biznesowe nie można mówić o sukcesie. Programy lojalnościowe to dzisiaj również element sprawnej organizacji. A skoro to część organizacji to również i część systemu do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa.

Branżowe programy lojalnościowe oddają charakter rynku, zapewniają wyższe zyski przedsiębiorstwom na konkurencyjnym rynku i budują długoterminowe zadowolenie klientów. Wszystkie te elementy są ściśle powiązane z wynikami finansowymi firmy. Statystyki pokazują znaczenie i skuteczność utrzymywania pozytywnych relacji ze swoimi klientami. Pomaga w tym oferowanie nagród i programów, które zachęcają do lojalności i dłuższej współpracy.

Utrzymanie dotychczasowych klientów jest znacznie bardziej opłacalne niż sprzedaż towarów i usług nowym klientom. Sprzedaż obecnym klientom może cechować się kilkukrotnie większym wskaźnikiem sukcesu bez ponoszenia kosztów kampanii i pozyskania klienta. Retencja obecnej bazy klientów podnosi przy tym wartość firmy.

Spójny system informatyczny pozwalający na obsługę programów lojalnościowych pomaga realizować wszystkie cele wewnętrzne i zewnętrzne. Utrzymuje przy tym spójność informacji przy mniejszych ogólnych kosztach obsługi systemów IT.