Międzynarodowy e-commerce

Międzynarodowy e-commerce

Dla kogo:
Tryumf

Rodzaj działań:
E-commerce

Ponad 25 lat ciągłego rozwoju firmy Tryumf i chęć wejścia ze swoją szeroką ofertą produktów na rynek  e-commerce spowodował naturalną potrzebę zbudowania portalu internetowego wraz z zapleczem do jego pełnej obsługi. Firma dostarcza swoje produktu do klientów w ponad 40 krajach świata. Zainteresowani ofertą produktów są zarówno klienci indywidualni, jak i również przedsiębiorstwa, instytucje, organizacje, zrzeszenia, fundacje czy kluby sportowe. Sprzedaż online to nie jedyny element sukcesu. Klientami firmy są również partnerzy biznesowi, którzy potrzebują dodatkowych funkcjonalności. Z dumą możemy stwierdzić, że udało nam się spełnić wszystkie potrzeby tego wdrożenia. Nasze rozwiązanie uwzględnia potrzeby firmy, wszystkich grup klientów i partnerów. Jeden portal zapewnia sprawną współpracę dla wszystkich zainteresowanych.

Wygodne zakupy w sklepie internetowym dla każdego

Na podstawie projektu graficznego przygotowanego przez zespół Tryumf przygotowaliśmy dedykowane rozwiązanie  e-commerce. Pod jednym adresem tryumf.com możliwe jest dokonywanie zakupów nagród, personalizacja wybranych produktów, obsługa sieci partnerskiej, obsługa zamówień partnera i zamówień kierowanych do partnera jak również zakładanie sklepów internetowych dla partnerów.

Zarządzanie sklepem internetowym

Zarządzanie sklepem dla klientów indywidualnych, klientów B2B i partnerów biznesowych odbywa się w jednym systemie i na jednej stronie internetowej. Strona portalu dostosowuje wygląd i funkcjonalności w zależności od uprawnień użytkownika. Rozwiązanie Certusoft zapewnia obsługę wielu języków obcych. Menu strony, grupy produktów są generowane dynamicznie według grupowania produktów przeprowadzanego w systemie ERP, w module do zarządzania portalami.

Pracownicy firmy Tryumf nie muszą przeprowadzać prac na poziomie kodu strony internetowej sklepu po każdorazowej zmianie struktury oferty. Opisy produktów jak i menu strony są dostosowywane automatycznie do języka klienta po wykryciu ustawień językowych jego przeglądarki internetowej. Klienci mogą swobodnie robić zakupy w języku polskim, angielskim, francuskim, niemieckim, włoskim czy rosyjskim. Tłumaczenia i język interfejsu nie są ograniczone wyłącznie do portalu internetowego. Również interfejs systemu ERP do zarządzania wszystkimi kanałami sprzedaży, ofertą produktów czy sprzedażą, jest dostępny w wielu językach obcych. Nasze rozwiązanie może być swobodnie wykorzystywane przez pracowników i partnerów zagranicznych. System jest przemyślany i pozwala na dodawanie obsługi kolejnych języków obcych i tłumaczeń wraz z rozwojem i nowymi potrzebami firmy jak i klientów.

Tylko jedno rozwiązanie, jeden portal i aż trzy sklepy internetowe

Każdy z klientów, dystrybutorów, dostawców i partnerów posiada swoje własne indywidualne konto użytkownika. Funkcjonuje ono w ramach portalu tryumf.com jak również pozwala na korzystanie z funkcjonalności na wszystkich portalach partnerskich. Zarówno portal jak i obsługa odbywają w ramach tego samego wdrożenia. Nie ma rozdzielenia na trzy niezależne portale i sklepy internetowe. Niezaprzeczalnie jest to wygoda dla użytkowników, pewność działania, łatwość zarządzania oraz niższe koszty prowadzenia sprzedaży internetowej.

Wygodne i szybkie składanie zamówień B2B

Partnerzy biznesowi firmy również zamawiają towary bezpośrednio w sklepie tryumf.com. Charakter tych zamówień opiera się na relacji B2B. Partnerzy mogą szybko i wygodnie składać zamówienia na większe ilości produktów. W tym celu stworzono funkcjonalność Szybkie zamówienia. Dostęp do niej jest zapewniony na głównej stronie zaraz po zalogowaniu. Zamówienia można składać korzystając z listy produktów bez prezentowania ich zdjęć.

Projektowanie statuetek bez wysiłku i dla każdego

Zarówno klienci indywidualni jak i biznesowi mogą tworzyć własne projekty produktów Tryumf dla szeregu wydarzeń sportowych, firmowych, rodzinnych i wielu innych. W tym celu powstał konfigurator produktów – Platforma Tryumf. Jest to proste narzędzie do projektowania, dzięki któremu każdy użytkownik, nawet niezalogowany na stronie sklepu i bez doświadczenia, może przygotować interesujący go produkt. Konfigurator jest dostępny zarówno dla klientów indywidualnych, biznesowych jak i partnerów firmy. Klienci mogą wybierać w ponad 1000 gotowych projektów, edytować je i tworzyć własne.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Masz pytania dotyczące systemów informatycznych lub chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o sposobach usprawniania pracy w firmie i podnoszenia sprzedaży? Skontaktuj się z nami i skorzystaj z bezpłatnej porady i doradztwa!

kontakt