Konfigurator produktów w sklepie internetowym

Konfigurator produktów w sklepie internetowym

Dla kogo:
Tryumf

Rodzaj działań:
E-commerce

System PIM przygotowany dla firmy Tryumf to coś więcej niż baza podstawowych informacji o produkcie. Działalność na rynku trofeów, medali i pucharów wiąże się z wieloma wydarzeniami sportowymi, konferencjami, spotkaniami biznesowymi czy różnego rodzaju konkursami. Firma co roku proponuje swoim klientom nowe kolekcje autorskich wzorów przygotowanych przez firmowych specjalistów. Tak szeroki obszar działalności i różnorodność klientów to szansa dużej sprzedaży, ale również wyzwanie. Personalizacja produktów odgrywa kluczową rolę. Firma Tryumf zdecydowała się zlecić nam przygotowanie dedykowanego narzędzia, które pozwala na samodzielne konfigurowanie produktów, zarówno przez klientów indywidualnych jak i partnerów handlowych.  

Platforma Tryumf, czyli bezpłatny konfigurator dla klientów

Certusoft Konfigurator produktów to jeden z modułów przygotowany na potrzeby Platformy Tryumf, która jest częścią sklepu internetowego i portalu dla klientów biznesowych. Głównym jego zadaniem jest umożliwienie swobodnej konfiguracji produktu. Klient może sam przygotować własny medal, puchar, trofeum, a następnie dodać go do koszyka zakupowego. Platforma jest intuicyjna, a konfigurator łatwy w obsłudze. Osoba przygotowująca projekt może skorzystać z gotowych szablonów, grafik, wzorów jak również dodawać własne, według potrzeb i upodobań.

Przygotowanie produktów i zarządzanie nimi

Pracownicy korzystają z rozbudowanego systemu Certusoft PIM. Za jego pomocą określają wszystkie niezbędne atrybuty produktu. W katalogu produktów tworzą powiązania produktów i poszczególnych elementów wykorzystywanych później w platformie dla klientów. Wachlarz możliwości przygotowania konfiguracji jest bardzo szeroki.

Personalizacja produktów w systemie ERP

Odpowiednie prezentowanie oferty na portalu jest niezwykle istotna. System Certusoft pozwala pracownikom na zarządzanie całą ofertą bez jakiejkolwiek potrzeby prac w kodzie strony internetowej sklepu online.

  • Importowanie parametrów produktu.
  • Opisy.
  • Grupowanie.
  • Klasyfikacja.
  • Określenie kolorów.
  • Techniki zdobienia produktu.
  • Dyscypliny dla jakich kierowany jest produkt.
  • Określenie wymiarów produktu.
  • Możliwość powielania elementów.
  • Kopiowanie parametrów elementów.

Konfigurator dla pracowników

Przygotowanie produktów i powiązań to pierwszy etap, który jest niezbędny, aby móc korzystać z konfiguratora na stronie sklepu internetowego. Pracownik, korzystając z back office, przygotowuje projekt wykorzystując dodane wcześniej komponenty. Obecnie na portalu Tryumf.com jest dostępnych ponad 1000 projektów przygotowanych przez zespół Tryumf.

  • Tworzenie projektów gotowych produktów.
  • Wykorzystanie komponentów produktu.
  • Określanie parametrów fizycznych.
  • Dostosowanie widoków.
  • Przygotowanie zdjęć w tym miniaturek.
  • Określanie kolejności zdjęć.
  • Podgląd projektu.
  • Eksport projektu do plików wektorowych (SVG, Corel Draw).
  • Określanie palety kolorów dla konfiguratora.
  • Przygotowanie i zapisywanie szablonów dla konfiguratora.

Przygotowanie własnych projektów przez klientów

Przygotowanie produktów i powiązań to pierwszy etap, który jest niezbędny, aby móc korzystać z konfiguratora na stronie sklepu internetowego. Pracownik, korzystając z back office, przygotowuje projekt wykorzystując dodane wcześniej komponenty. Obecnie na portalu Tryumf.com jest dostępnych ponad 1000 projektów przygotowanych przez zespół Tryumf.

Tworzenie projektu i mnóstwo pomysłów

Firma Tryumf zapewnia swoim klientom setki gotowych pomysłów na nagrody. Mogą oni przebierać w corocznie zmienianej kolekcji gotowych produktów tworzonych przez zespół kilkunastu grafików. Oczywiście projekty mogą posłużyć za inspirację i bazę do własnego projektu. Platforma Tryumf jest darmowym konfiguratorem. Klient korzystając z gotowego produktu może go swobodnie zmieniać. Dodawać własne napisy, logo firmy, rozmieszczać poszczególne elementy na produkcie czy wybierać technikę nanoszenia treści. Ma przy tym ciągły podgląd jak będzie wyglądać końcowy produkt. Ostatecznie może go zamówić w ilości jaka go interesuje.

  • Wykorzystanie gotowych wzorców.
  • Wybór emblematów.
  • Dostosowanie kolorów.
  • Kompletowanie dodatków.
  • Wybór techniki produkcji.
  • Dodawanie i formatowanie tekstów.
  • Pisanie po łuku.
  • Wykorzystanie warstw elementów.
  • Nanoszenie obrazków.
  • Obracanie i środkowanie elementów.
  • Dodawanie plików graficznych.
  • Możliwość zapisywania projektu na swoim koncie.
  • Szybkie przenoszenie projektu na inny produkt.
  • Wybór rozmiarów elementów składowych produktu.
  • Dzielenie się projektem z innymi użytkownikami.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Masz pytania dotyczące systemów informatycznych lub chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o sposobach usprawniania pracy w firmie i podnoszenia sprzedaży? Skontaktuj się z nami i skorzystaj z bezpłatnej porady i doradztwa!

kontakt