Our website uses cookies. If you do not change your browser settings, you consent to their use.Privacy policy
Dzięki naszemu rozwiązaniu reklamacja towaru lub usługi bardziej efektywna. System obsługi reklamacji to centralna aplikacja do przyjmowania i obsługi całego procesu reklamacyjnego!
Rozwiązywanie reklamacji jest często czasochłonne i nieefektywne. Pobieranie dokumentów, sprawdzanie dostępności, analizowanie braków i poszukiwanie kontrahentów to tylko niektóre z zadań, które pracownicy muszą wykonać ręcznie, aby zgłosić reklamację. Dzięki rozwiązaniu firmy Certusoft praca staje się sprawniejsza i szybsza, a reklamacja towaru lub usługi bardziej efektywna.
System obsługi reklamacji to rozwiązanie opracowane przez zespół Certusoft jako centralna aplikacja do przyjmowania i obsługi całego procesu reklamacyjnego. Użytkownicy aplikacji mają do dyspozycji ujednolicone środowisko pracy dostępne przez przeglądarkę internetową.
Stworzony przez nas moduł obsługi reklamacji klienta pomaga zaoszczędzić czas i pieniądze, jednocześnie zwiększając zadowolenie klientów dzięki w pełni zautomatyzowanemu procesowi zarządzania reklamacjami. Oprogramowanie do obsługi reklamacji redukuje również ręczne wprowadzanie danych poprzez powiązanie zakupów, kartotek magazynowych i dostaw.
System zarządzania procesami związanymi z reklamacjami pozwala na budowanie wysokiej jakości obsługi klienta. Nie jest to jednak jedyna domena funkcjonalna programu do reklamacji. Przyjazne i intuicyjne funkcje ułatwiają pracę, dzięki czemu pracownik może poświęcić mniej czasu na obsługę roszczeń, a więcej na wykonywanie swoich obowiązków i budowanie biznesu.
Profesjonalny program obsługi reklamacji dostarcza firmom i całemu łańcuchowi dostaw zdigitalizowane narzędzie do wysokiej jakości obsługi i zarządzania reklamacjami, co jest ważnym elementem nowoczesnej i konkurencyjnej gospodarki.
System zarządzania reklamacjami został zaprojektowany w sposób umożliwiający obsługę różnych typów reklamacji – w tym reklamacji od dostawców, klientów i sklepów.
Każdy typ reklamacji posiada swoją specyficzną funkcjonalność, która jest uruchamiana w momencie złożenia takiego typu. System utrzymuje relacje pomiędzy reklamacjami i związaną z nimi dokumentacją oraz umożliwia przetwarzanie reklamacji zgodnie z określonym procesem biznesowym.
System obsługi reklamacji Certusoft jest stworzony z myślą o integracji z innymi funkcjonalnościami z systemu obiegu dokumentów w firmie. W naszej ofercie posiadamy usługę wdrożenia profesjonalnego programu do obsługi reklamacji. Mamy również doświadczenie wdrożeniowe dla konkretnych branż takich jak sieć sklepów dom i ogród czy operator telefonii komórkowej.
Dodatkowym wsparciem jest rozwiązanie mobilne. Przygotowaliśmy oprogramowanie terminali sklepowych zintegrowane z obsługą dokumentacji magazynowej. Zaletą tego rozwiązania jest to, że wykorzystuje również dokumenty magazynowe, na podstawie których automatycznie generowana jest reklamacja.