Międzynarodowy e-commerce

Firma dostarcza swoje produktu do klientów w ponad 40 krajach świata. Zainteresowani ofertą produktów są zarówno klienci indywidualni, jak i również przedsiębiorstwa, instytucje, organizacje, zrzeszenia, fundacje czy kluby sportowe. Klientami firmy są również partnerzy biznesowi Tryumf.

Dla kogo:
Tryumf

Rodzaj działań:
E-commerce

Ponad 25 lat ciągłego rozwoju firmy Tryumf i chęć wejścia ze swoją szeroką ofertą produktów na rynek  e-commerce spowodował naturalną potrzebę zbudowania portalu internetowego wraz z zapleczem do jego pełnej obsługi. Firma dostarcza swoje produktu do klientów w ponad 40 krajach świata. Zainteresowani ofertą produktów są zarówno klienci indywidualni, jak i również przedsiębiorstwa, instytucje, organizacje, zrzeszenia, fundacje czy kluby sportowe. Sprzedaż online to nie jedyny element sukcesu. Klientami firmy są również partnerzy biznesowi, którzy potrzebują dodatkowych funkcjonalności. Z dumą możemy stwierdzić, że udało nam się spełnić wszystkie potrzeby tego wdrożenia. Nasze rozwiązanie uwzględnia potrzeby firmy, wszystkich grup klientów i partnerów. Jeden portal zapewnia sprawną współpracę dla wszystkich zainteresowanych.

Wygodne zakupy w sklepie internetowym dla każdego

Na podstawie projektu graficznego przygotowanego przez zespół Tryumf przygotowaliśmy dedykowane rozwiązanie  e-commerce. Pod jednym adresem tryumf.com możliwe jest dokonywanie zakupów nagród, personalizacja wybranych produktów, obsługa sieci partnerskiej, obsługa zamówień partnera i zamówień kierowanych do partnera jak również zakładanie sklepów internetowych dla partnerów.

Zarządzanie sklepem internetowym

Zarządzanie sklepem dla klientów indywidualnych, klientów B2B i partnerów biznesowych odbywa się w jednym systemie i na jednej stronie internetowej. Strona portalu dostosowuje wygląd i funkcjonalności w zależności od uprawnień użytkownika. Rozwiązanie Certusoft zapewnia obsługę wielu języków obcych. Menu strony, grupy produktów są generowane dynamicznie według grupowania produktów przeprowadzanego w systemie ERP, w module do zarządzania portalami.

Pracownicy firmy Tryumf nie muszą przeprowadzać prac na poziomie kodu strony internetowej sklepu po każdorazowej zmianie struktury oferty. Opisy produktów jak i menu strony są dostosowywane automatycznie do języka klienta po wykryciu ustawień językowych jego przeglądarki internetowej. Klienci mogą swobodnie robić zakupy w języku polskim, angielskim, francuskim, niemieckim, włoskim czy rosyjskim. Tłumaczenia i język interfejsu nie są ograniczone wyłącznie do portalu internetowego. Również interfejs systemu ERP do zarządzania wszystkimi kanałami sprzedaży, ofertą produktów czy sprzedażą, jest dostępny w wielu językach obcych. Nasze rozwiązanie może być swobodnie wykorzystywane przez pracowników i partnerów zagranicznych. System jest przemyślany i pozwala na dodawanie obsługi kolejnych języków obcych i tłumaczeń wraz z rozwojem i nowymi potrzebami firmy jak i klientów.

Tylko jedno rozwiązanie, jeden portal i aż trzy sklepy internetowe

Każdy z klientów, dystrybutorów, dostawców i partnerów posiada swoje własne indywidualne konto użytkownika. Funkcjonuje ono w ramach portalu tryumf.com jak również pozwala na korzystanie z funkcjonalności na wszystkich portalach partnerskich. Zarówno portal jak i obsługa odbywają w ramach tego samego wdrożenia. Nie ma rozdzielenia na trzy niezależne portale i sklepy internetowe. Niezaprzeczalnie jest to wygoda dla użytkowników, pewność działania, łatwość zarządzania i niższe koszty prowadzenia sprzedaży internetowej.

Sklep internetowy dla partnerów sieci sprzedaży

Firma Tryumf współpracuje z niemal 300 partnerami handlowymi. Korzyści są przy tym obopólne. Partnerzy są zarówno klientami, którzy mogą zamawiać produkty na zasadzie współpracy B2B jak i dostawcami wyrobów na potrzeby sklepu internetowego tryumf.com. Klienci zamawiając medale, puchary, trofea czy statuetki mogą wybrać dostawcę, który zrealizuje ich zamówienie.

Co więcej, bardzo istotne, partnerzy firmy mają możliwość zakładania własnych sklepów internetowych w ramach portalu tryumf.com. Ma to kilka zasadniczych korzyści. Pierwszą jest niewątpliwie wygoda, gdyż partner korzysta z gotowego rozwiązania, które jest dla niego uruchamiane praktycznie od ręki. Taki sklep internetowy funkcjonuje pod adresem nazwa_partnera.tryumf.com. Strona sklepu jest klonem funkcjonalnym głównego sklepu firmy Tryumf. Tak samo prezentowane są wszystkie produkty, menu czy konto klienta. Podobnie konfigurator produktów jest w pełni dostępny i funkcjonalny jak na głównym portalu firmy.

Drugą korzyścią jest realizacja zamówień. Klient logując się, bezpośrednio na stronie sklepu partnera, składa zamówienia, które następnie trafiają do realizacji bezpośrednio do niego. Zapewniona jest przede wszystkim wygoda dla klientów. Nie muszą się oni martwić, czy wybrali właściwego producenta, który zrealizuje ich zamówienie Jednocześnie partner ma pewność, że zamówienia składane w jego sklepie będą trafiać właśnie do niego.

Kolejna korzyść wynikająca z jednolitego rozwiązania to wygoda dla partnera przy realizacji złożonych zamówień. Mowa tutaj o zamówieniach zarówno od klientów jak i również zamówieniach, które sam składa do firmy Tryumf. Korzystając z panelu klienta jednym kliknięciem przełącza się między listą zamówień Moje i Klienta.

Zamówienia Moje pozwalają na zapoznanie się z podstawowymi danymi jak data zamówienia, numer zamówienia, kwota, status realizacji, faktura, nazwa koszyka użytego do przygotowania zamówienia, możliwość wydrukowania listy pakowej czy kodów kreskowych. Dodatkowo istnieje możliwość przejścia do śledzenia przesyłki w firmie kurierskiej realizującej dostawę zamówienia.

Zamówienia Klienta charakteryzują się informacjami, które są praktyczne dla partnera i przy tym szybko dostępne. Poza datą zamówienia, numerem zamówienia czy kwotą widoczne są dane odbiorcy, które zawierają adres dostawy wraz z numerem telefonu i adresem  e-mail zamawiającego. Status realizacji informuje dodatkowo o tym czy w ramach danego zamówienia został załączony projekt, dodatkowe pliki i czy dla danej pozycji ma być rozbicie na faktury. Pozycja nazwy koszyka pozwala na zmianę jego statusu, a jeśli dla zamówienia nie ma koszyka, na jego utworzenie.

Promocje dla partnerów

Dzięki jednolitemu systemowi i portalowi, który obsługuje wszystkich, klientów indywidualnych, biznesowych i partnerów, dużo łatwiej i efektywniej firma dociera z dedykowanymi promocjami. System obsługuje ponad 200 000 klientów. Przy takiej ilości tylko przemyślane narzędzia pozwalają na wygodne prowadzenie działań marketingowych. Z uwagi na fakt, że każdy klient posiada własne konto dużo łatwiej przygotować dedykowane promocje. Partner logujący się na swoje konto, jeśli są do niego kierowane oferty, widzi zakładkę promocji z informacją o ich ilości. Każdy może liczyć na promocję specjalnie dla niego.

Wygodne i szybkie składanie zamówień B2B

Partnerzy biznesowi firmy również zamawiają towary bezpośrednio w sklepie tryumf.com. Charakter tych zamówień opiera się na relacji B2B. Partnerzy mogą szybko i wygodnie składać zamówienia na większe ilości produktów. W tym celu stworzono funkcjonalność Szybkie zamówienia. Dostęp do niej jest zapewniony na głównej stronie zaraz po zalogowaniu. Zamówienia można składać korzystając z listy produktów bez prezentowania ich zdjęć.

Projektowanie statuetek bez wysiłku i dla każdego

Zarówno klienci indywidualni jak i biznesowi mogą tworzyć własne projekty produktów Tryumf dla szeregu wydarzeń sportowych, firmowych, rodzinnych i wielu innych. W tym celu powstał konfigurator produktów – Platforma Tryumf. Jest to proste narzędzie do projektowania, dzięki któremu każdy użytkownik, nawet niezalogowany na stronie sklepu i bez doświadczenia, może przygotować interesujący go produkt. Konfigurator jest dostępny zarówno dla klientów indywidualnych, biznesowych jak i partnerów firmy. Klienci mogą wybierać w ponad 1000 gotowych projektów, edytować je i tworzyć własne.