Programy lojalnościowe dla handlu B2B
Grupy Lobo korzysta z nowoczesnych rozwiązań wspomagających handel online. Dzięki naszemu rozwiązaniu do zarządzania programami lojalnościowymi może pogłębiać relacje biznesowe ze swoimi partnerami wykorzystując przy tym spójny system ERP wspierający sprzedaż.
Zażyłe relacje biznesowe zawsze są priorytetem. Nie inaczej jest w przypadku Grupy Lobo i jej partnerów biznesowych. Jako zespół Certusoft cieszymy się, że mogliśmy pomóc w ich tworzeniu i zacieśnianiu. Na potrzeby tego wdrożenia powstał moduł do zarządzania programami lojalnościowymi.
Kluczowe potrzeby programów lojalnościowych B2B
- Zarządzanie wieloma programami lojalnościowymi w jednym programie
- Zarządzanie uczestnikami i grupami docelowymi programów lojalnościowych
- Możliwość zarządzania produktami dostępnymi w ramach programu lojalnościowego
- Mechanizm przyznawania punktów lojalnościowych za zakupy
- Możliwość przygotowania promocji cenowych za punkty lojalnościowe
- Tworzenie programów lojalnościowych z nagrodami
- Integracja ze sklepem e-commerce dla klientów B2B
- Automatyczne przydzielanie benefitów
- Integracja programów lojalnościowych z systemem sprzedaży i całym systemem ERP
Program do wygodnego zarządzania programem lojalnościowym
Pracownicy Grupy Lobo swobodnie tworzą programy lojalnościowe, które są zróżnicowane pod względem charakteru (promocje cenowe, promocje z nagrodami), czasu obowiązywania programu czy grupą docelową, do jakiej jest kierowany.
Program do programów lojalnościowych pozwala na konfiguruję listy produktów powiązanych z danym programem lojalnościowym. Produkty mogą kumulować i realizować punkty zebrane w programie lojalnościowym. System do programów lojalnościowych ma wiele możliwości dzięki czemu można pomijać produkty nisko marżowe a premiować nisko rotujące czy definiować progi ilościowe produktów aktywujących promocje.
Program lojalnościowy to część nowoczesnego e-commerce
Każdy z klientów biznesowych robiący zakupy na stronie portalu B2B Lobo korzysta z dedykowanego konta. Może przystępować do programów dla niego dostępnych, kontrolować stan swojego konta lojalnościowego, zapoznać się z historią wykorzystania programu lojalnościowego.
Klient robiący zakupy w sklepie e-commerce, za zakupy produktów objętych programem, otrzymuje punkty lojalnościowe. Po zebraniu określonej programem liczby punktów, zgromadzeniu budżetu, może go wykorzystać np. na kolejne zakupy.
