Konfigurator produktów w sklepie internetowym

System PIM przygotowany dla firmy Tryumf to coś więcej niż baza podstawowych informacji o produkcie. Działalność na rynku trofeów, medali i pucharów wiąże się z wieloma wydarzeniami sportowymi, konferencjami, spotkaniami biznesowymi czy różnego rodzaju konkursami. Firma co roku proponuje swoim klientom nowe kolekcje autorskich wzorów przygotowanych przez firmowych specjalistów. Tak szeroki obszar działalności i różnorodność klientów to szansa dużej sprzedaży, ale również wyzwanie. Personalizacja produktów odgrywa kluczową rolę. Firma Tryumf zdecydowała się zlecić nam przygotowanie dedykowanego narzędzia, które pozwala na samodzielne konfigurowanie produktów, zarówno przez klientów indywidualnych jak i partnerów handlowych.


Platforma Tryumf, czyli bezpłatny konfigurator dla klientów

Certusoft Konfigurator produktów to jeden z modułów przygotowany na potrzeby Platformy Tryumf, która jest częścią sklepu internetowego i portalu dla klientów biznesowych. Głównym jego zadaniem jest umożliwienie swobodnej konfiguracji produktu. Klient może sam przygotować własny medal, puchar, trofeo, a następnie dodać go do koszyka zakupowego. Platforma jest intuicyjna, a konfigurator łatwy w obsłudze. Osoba przygotowująca projekt może skorzystać z gotowych szablonów, grafik, wzorów jak również dodawać własne, według potrzeb i upodobań.

Konfiguracja produktu na stronie sklepu internetowego tryumf.com.

Przygotowanie produktów i zarządzanie nimi

Pracownicy korzystają z rozbudowanego systemu Certusoft PIM. Za jego pomocą określają wszystkie niezbędne atrybuty produktu. W katalogu produktów tworzą powiązania produktów i poszczególnych elementów wykorzystywanych później w platformie dla klientów. Wachlarz możliwości przygotowania konfiguracji jest bardzo szeroki.


Personalizacja produktów w systemie ERP

Odpowiednie prezentowanie oferty na portalu jest niezwykle istotna. System Certusoft pozwala pracownikom na zarządzanie całą ofertą bez jakiejkolwiek potrzeby prac w kodzie strony internetowej sklepu online.


Przypisywanie atrybutów produktu w systemie ERP na potrzeby konfiguratora produktów w sklepie online.
  • Importowanie parametrów produktu
  • Opisy
  • Grupowanie
  • Klasyfikacja
  • Określenie kolorów
  • Techniki zdobienia produktu
  • Dyscypliny dla jakich kierowany jest produkt
  • Określenie wymiarów produktu
  • Możliwość powielania elementów
  • Kopiowanie parametrów elementów


  • Konfigurator dla pracowników

    Przygotowanie produktów i powiązań to pierwszy etap, który jest niezbędny, aby móc korzystać z konfiguratora na stronie sklepu internetowego. Pracownik, korzystając z back office, przygotowuje projekt wykorzystując dodane wcześniej komponenty. Obecnie na portalu Tryumf.com jest dostępnych ponad 1000 projektów przygotowanych przez zespół Tryumf.

  • Tworzenie projektów gotowych produktów
  • Wykorzystanie komponentów produktu
  • Określanie parametrów fizycznych
  • Dostosowanie widoków
  • Przygotowanie zdjęć w tym miniaturek
  • Określanie kolejności zdjęć
  • Podgląd projektu
  • Eksport projektu do plików wektorowych (SVG, Corel Draw)
  • Określanie palety kolorów dla konfiguratora
  • Przygotowanie i zapisywanie szablonów dla konfiguratora

  • Konfiguracja produktu przez pracownika w systemie ERP na potrzeby sklepu internetowego.

    Przygotowanie własnych projektów przez klientów

    Celem było ostatecznie oddanie wygodnego konfiguratora w ręce klientów. To właśnie oni mieli w prosty i intuicyjny sposób konfigurować medale, statuetki czy trofea bez potrzeby znajomości programów do projektowania grafiki. Narzędzie udostępnia możliwość samodzielnego tworzenia i zapisywania projektów. Każdy projekt może być zapisywanie na koncie klienta i wykorzystany później.

    Projekt i konfiguracja produktu przygotowana przez klienta na stronie sklep internetowego.

    Tworzenie projektu i mnóstwo pomysłów

    Firma Tryumf zapewnia swoim klientom setki gotowych pomysłów na nagrody. Mogą oni przebierać w corocznie zmienianej kolekcji gotowych produktów tworzonych przez zespół kilkunastu grafików. Oczywiście projekty mogą posłużyć za inspirację i bazę do własnego projektu. Platforma Tryumf jest darmowym konfiguratorem. Klient korzystając z gotowego produktu może go swobodnie zmieniać. Dodawać własne napisy, logo firmy, rozmieszczać poszczególne elementy na produkcie czy wybierać technikę nanoszenia treści. Ma przy tym ciągły podgląd jak będzie wyglądać końcowy produkt. Ostatecznie może go zamówić w ilości jaka go interesuje.


    Samodzielne przygotowanie projektu produktu przez klienta na stronie sklepu internetowego.
  • Wykorzystanie gotowych wzorców
  • Wybór emblematów
  • Dostosowanie kolorów
  • Kompletowanie dodatków
  • Wybór techniki produkcji
  • Dodawanie i formatowanie tekstów
  • Pisanie po łuku
  • Wykorzystanie warstw elementów
  • Nanoszenie obrazków
  • Obracanie i środkowanie elementów
  • Dodawanie plików graficznych
  • Możliwość zapisywania projektu na swoim koncie
  • Szybkie przenoszenie projektu na inny produkt
  • Wybór rozmiarów elementów składowych produktu
  • Dzielenie się projektem z innymi użytkownikami




  • Masz pytania?

    Umów się na bezpłatną konsultację!


    Przygotujemy ofertę dopasowaną do specyfiki działalności
    i potrzeb Twojej firmy!



    Certusoft Sp. z o.o.
    Al. Prymasa Tysiąclecia 83A lok.137
    01-242 Warszawa

    Sprawdź dojazd


    Formularz kontaktowy





    Wypełniając powyższy formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Certusoft Sp. z o.o. Zgody udzielasz dobrowolnie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. W każdym momencie możesz wycofać udzieloną zgodę.