System PIM

Efektywny system PIM jest krytycznym elementem strategii e-commerce, e-biznesu i sprzedaży stacjonarnej. Nasze oprogramowanie pomoże Twojej firmie w zarządzaniu wszystkimi produktami i usługami!

Nasze rozwiązanie Certusoft PIM to zaawansowany katalog produktów i usług, który przynosi zaawansowane możliwości w zakresie zarządzania informacją o produkcie. Zapewnia konsolidację danych pochodzących z wielu źródeł, ich weryfikację, usystematyzowanie, wzbogacenie i udostępnienie.

System zarządzania informacjami o produkcie

Certusoft PIM to kolejny nasz moduł pomagający panować nad wszystkimi informacjami w katalogu produktów czy usług. Działa on jako niezależne narzędzie. Z powodzeniem integrujemy nasz system do opisywania produktów z innymi systemami biznesowymi jak systemy sprzedażowe, bazy danych na potrzeby sprzedaży w rozległych sieciach sprzedaży. Nasz elektroniczny katalog może wspomagać działalność partnerską w biznesie przez zasilenie całej sieci franczyzobiorców i ich lokalnych baz danych w spójne informacje dostarczane przez franczyzodawcę.

System PIM to efektywne zarządzanie produktem dla:

  • Branży spożywczej
  • Branży FMCG
  • Branży dystrybucyjnej
  • Branży wydawniczej
  • Branży elektrotechnicznej
  • Sprzedaży on-line
  • Sprzedaży stacjonarnej
  • Wielokanałowej sprzedaży produktów
  • Dedykowanych sklepów internetowych
  • Każdego obszaru działalności, w którym jakość informacji o produkcie ma znaczenie

Jakie korzyści niesie system PIM

System PIM pomaga w zarządzaniu informacją o produktach. Pozwala na agregowanie, organizowanie, przygotowywanie i udostępnianie danych o produktach za pośrednictwem różnych kanałów. Odpowiednio przygotowane dane produktowe są udostępniane dla takich kanałów jak portale B2B, portale B2C, e-commerce, portale aukcyjne, social media, broszury itp.

Mówimy tu o właściwym i dojrzałym systemie zarządzania informacją, który skutecznie integruje dane z różnych źródeł, weryfikuje je, systematyzuje, standaryzuje i wzbogaca. Przygotowane przez nas narzędzia PIM pozwalają, by informacje o produktach pojawiały się w punktach sprzedaży szybko i w odpowiedniej formie.

PIM w e-commerce

Wspomaganie systemów e-commerce to jedno z głównym zadań systemu PIM. Dzięki PIM platformy e-commerce, sklepy, dystrybutorzy i inni partnerzy mają dostęp do tych samych, centralnie przechowywanych danych odpowiednio wysokiej jakości. Prowadząc działalność e-commerce potrzebujesz systemu PIM, ponieważ odpowiednio przygotowane dane produktowe znacząco zwiększają efektywność sprzedaży i zapewniają spójne doświadczenie zakupowe klienta niezależnie od kanału dystrybucji.